donderdag 10 mei 2012

Nog 83 dagen.......

Nog 83 dagen en dan mag ik de sleutel voor het eerst omdraaien om de deuren te openen. Natuurlijk niet helemaal voor het eerst, maar wel voor het eerst voor publiek.
Vanaf 1 juni open ik de deuren voor de bouwvakkers, schilders, inrichters, schoonmakers, leveranciers en iedereen die wil helpen om mijn winkeltje klaar te maken.
Dus voel je je aangesproken kom dan gezellig langs en help mee.

Ondertussen groeit de voorraad in huis, langzamerhand krijg ik toch al wat spulletjes binnen. Gelukkig zijn er genoeg mama's die al een kijkje willen nemen in de dozen en dan vervolgens al met volle tassen de deur uitgaan. De verkoop gaat nu al goed!

Op dit moment ben ik druk bezig met social media en de website. Gelukkig zijn de leveranciers bereid om beeldmateriaal toe te sturen. Dat betekent minder studiotijd voor productfoto's.

Lani (dochterlief) loopt ondertussen samen met haar vriendin Sari heel veel reclame te maken met hele leuke setjes. Ze vertellen ook aan iedereen die het wil horen dat ze reclame maken voor mijnnnn nieuwe winkel.

Die twee meiden zijn echt de beste reclame!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten