zondag 6 mei 2012

Eerste dozen zijn binnen!


De eerste dozen met kleding zijn binnen. Speciaal ingekocht voor de braderie in Veendam op maandag 6 augustus en maandag 13 augustus. Het is net of je een doos met kadootjes uitpakt. Zoveel leuke dingen! Ik denk dat ik maar snel heel veel hulp moet inschakelen want het wordt beredruk bij Mijnnnn! kamer.

Daarnaast alvast even wat spulletjes voor dochterlief ingekocht zodat ze een beetje reclame kan maken. Dit doet ze dan ook heel goed en betere reclame dan een huppelend prinsesje kan ik niet krijgen.

Lani en mama kunnen niet wachten tot mama's winkeltje echt open gaat.

De meeste dingen zijn nu echt allemaal geregeld. Een heel groot deel kan pas als ik de sleutel in handen krijg.
Het is namelijk wel redelijk handig om te weten hoe groot een kast moet worden, voordat je hem besteld. Het materiaal en afwerking van het meubilair weet ik inmiddels. De indeling van de winkel is grofweg ook bepaald. Nu alleen nog  definitief inmeten en opnieuw uittekenen met de juiste maten. Hopelijk verschilt de inschatting van de ruimte niet teveel met de werkelijkheid.


Nog iets minder dan een maand en dan is de sleutel van mij. Op 1 juni krijg ik de sleutel en dan gaat het verbouwen beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten