zondag 22 april 2012

Zooo ongeduldig.


Ik ben ongeduldig, dat durf ik eerlijk toe te geven. De sleutel krijgen op 1 juni lijkt ver weg maar ook heel dichtbij.

Ver weg omdat ik van alles al wil aanschaffen en heel graag met de indeling van de winkel bezig wil zijn. Ik wil meubeltjes kopen, de muren schilderen, de vloer aanschaffen etc. etc. Ik zou het liefst het hele huis vol zetten met spulletjes die ik alvast moest kopen voor de winkel. Dan is er iets tastbaars en heb je het idee dat je echt een vinkje kan zetten. Natuurlijk weet ik dat ik nog tot half juli moet wachten op de kleding dus dan maar lekker al het andere kopen.

Dit alles had tot gevolg dat de eerste dozen vorige week thuis werden opgeslagen. Gelukkig zijn het maar poppen en bustes en kan ik ze dus niet echt gebruiken. Behalve om dat ene mooie jurkje van Lani op een buste in haar kamer neer te zetten. Toch stiekem doen???

Als ik van alles aan het regelen ben in verband met verzekeringen, aansluitingen van telefoon, gas en elektra dan is 1 juni heel dichtbij. Het is een wirwar van sites, tarieven en aanbiedingen waar je door heen moet. Ik bedenk elke dag wel weer iets nieuws waar ik nog even een offerte van moet aanvragen. Ik weet dat ik binnenkort echt knopen moet doorhakken.

We (Ernst en ik) worden steeds slimmer en inventiever met het bedenken van oplossingen. Het is heel gezellig om ’s avonds samen achter de computer te zitten. Ik aan de ene kant van de tafel hij aan de andere. Altijd nog een betere tijdsbesteding dan niks doen en zo hou ik overdag lekker nog tijd over voor de kindertjes.

Toch nog maar even geduld hebben en rustig alles aanvragen en doorlezen. Spullen moeten kopen komt snel genoeg.

Ik hou jullie op de hoogte.

De vraag van vorige keer staat nog steeds. Iets leuks voor tijdens de opening????
Ideeën zijn welkom op info@mijnnnn.nl 
Misschien een leuke prijsvraag van maken??? Weer iets om over na te denken.


Groetjes Gerry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten